zaterdag 6 februari 2010

Regels Lentewedstrijd

Even de regels in het kort op een rij:

We maken een bloemenkrans van lapjes en/of draadjes. Dit mag een eigen ontwerp zijn, maar je mag ook een bestaand patroon gebruiken. In dit geval willen we wel graag vermelding van de bron.
Als het klaar is kun je de foto naar mij mailen, zodat ik de foto's hier zal plaatsen. Dit doe ik anoniem, zodat we blind kunnen stemmen. Ik plaats ze hier, omdat uploaden hier beter gaat dan op het forum zelf.
Alleen leden van Costa kunnen meedoen aan deze wedstrijd!

Even de data die je in de gaten moet houden:
Opgeven voor zaterdag 20 februari
Foto uiterlijk 25 april bij mij inleveren, zodat ik ze kan plaatsen en de poll op kan stellen.
Op 2 mei zullen we de uitslag bekend maken!

Er zijn 3 prijzen, uiteraard allemaal in stof!

Nog even dit: maak je werk niet te groot, want het moet natuurlijk wel op tijd klaar zijn.

Geen opmerkingen: